Sørøya som reisemål

- merkevarestrategi
- visuell identitet
- naturfoto
- konseptfoto
- nettside
- designmanual
- suvenirdesign
Hvordan skape reiselyst til Sørøya sommeren 2020? I forbindelse med pandemi og fallende besøkstall fra den utenlandske gjesten så gikk reiselivet sammen på Sørøya for å skape en ny identitet for å lokke til seg norske familiefolk på sommerferie.
Sørøya er opprinnelig kjent som storfiskerens rike. Dette ville vi ikke gå vekk fra, men åpne opp for også familier. Konseptet ble: Hvilken lykke vil du ha på Sørøya i sommer? Lykken er for noen er å drikke mårraskaffen på kaia i Hasvik, eller vandre bekymringsløst i fiskeværet Sørvær
Merkevarestrategi av Kreativ Industri, programmering av nettside og designmanual av Vitikka.
nettside ::
sørøyalykke.no




De som skjønner, de skjønner.

Animert logo og værmelding for øya.

Info om de ulike destinasjonene og hva de ulike reiselivsaktørene har å tilby.



Filtrer på hva slags lykke du er ute etter.
Andre prosjekter
Nordlysrein – historien om hvor kvalitet kommer fra
Nordlysrein er en familieeid bedrift som foredler reinkjøtt.

8 seasons – i eksotiske varangerfjorden
8 Seasons er et mini konsept-hotell i eksotiske omgivel [..]
