Døgnkontinuerlig kundeservice på hjemmesiden

Hjelp og bistand til folket 24/7! Chatbase redder dagen.

 

Bedre kundeopplevelse og god hjelp; det er målet. Og du skal få den hjelpen innen én arbeidsdag. Dessverre er det slik at vi fire i Vitikka, har begrensninger når det kommer til tid. De dagene er nå forbi!

De er forbi fordi vi tester Chatbase, en KI spesialisert på håndtering av kundehenvendelser.

Du finner sannsynligvis ikke en bedre markedsstrategi, enn å gjøre deg fornøyd. Så hva med dem som ikke får spørsmålet sitt besvart, eller hjelpen de trenger?

Nå kan alle få hjelp på www.vitikka.no

Ser du ikonet nede i høyre hjørne med teksten: «Heia, hva trenger du hjelp. til?». Der bor KI’en som er trent på alle tjenester, spørsmål, ansatte og verdier Vitikka AS består av.

Døgnkontinuerlig kundeservice på hjemmesiden prosjektillustrasjon

Hvorfor bruke Chatbase?

Fordi gode kundeopplevelser er viktig.

Viktige fordeler

  • Umiddelbar støtte: du får svar i sanntid.
  • Tilpasset opplæring: KI trener på egne dokumenter, tjenester og artikler.
  • Tilgjengelighet: tilgjengelig for potensielle kunder – døgnet rundt.

Følg med på utviklingen

KI’en er trent på all informasjon du finner på nettsiden vitikka.no. Hvordan den mottas, gjenstår å se.

Følg med videre, så får du vite alt vi lærer om bruken av Chatbase.

 

Trettisyv personer påmeldt webinaret

Har du meldt deg på webinaret om KI-oversetteren? Slå deg på lag med 37 påmeldte fra hele Norge, og bli med på en halvtimes seanse.

 

 

 

KI-brevet; praktisk bruk, kundehistorier og innsikt om bruk av KI. Meld deg på

Andre innlegg

EcoFleet Tracker

20.06.2025

Avfallsløsning som oppfyller forurensningsforskriften, og skreddersydd fiskeriet

les mer

Fra Facebook til NRK Troms på 3 timer

04.04.2025

Vindmølle, KI, urørt natur og tropisk fisk får fart på mediebransjen

les mer

Vitikka og visjonen om digital robusthet i nord

01.04.2025

Et digitalt sprang kan være på vei helt nord i landet. Vitikka er i samtaler med OpenAI – selskapet bak ChatGPT – o [..]