Døgnkontinuerlig kundeservice på hjemmesiden
Hjelp og bistand til folket 24/7! Chatbase redder dagen.
Bedre kundeopplevelse og god hjelp; det er målet. Og du skal få den hjelpen innen én arbeidsdag. Dessverre er det slik at vi fire i Vitikka, har begrensninger når det kommer til tid. De dagene er nå forbi!
De er forbi fordi vi tester Chatbase, en KI spesialisert på håndtering av kundehenvendelser.
Du finner sannsynligvis ikke en bedre markedsstrategi, enn å gjøre deg fornøyd. Så hva med dem som ikke får spørsmålet sitt besvart, eller hjelpen de trenger?
Nå kan alle få hjelp på www.vitikka.no
Ser du ikonet nede i høyre hjørne med teksten: «Heia, hva trenger du hjelp. til?». Der bor KI’en som er trent på alle tjenester, spørsmål, ansatte og verdier Vitikka AS består av.

Hvorfor bruke Chatbase?
Fordi gode kundeopplevelser er viktig.
Viktige fordeler
- Umiddelbar støtte: du får svar i sanntid.
- Tilpasset opplæring: KI trener på egne dokumenter, tjenester og artikler.
- Tilgjengelighet: tilgjengelig for potensielle kunder – døgnet rundt.
Følg med på utviklingen
KI’en er trent på all informasjon du finner på nettsiden vitikka.no. Hvordan den mottas, gjenstår å se.
Følg med videre, så får du vite alt vi lærer om bruken av Chatbase.
Trettisyv personer påmeldt webinaret
Har du meldt deg på webinaret om KI-oversetteren? Slå deg på lag med 37 påmeldte fra hele Norge, og bli med på en halvtimes seanse.
Andre innlegg
EcoFleet Tracker
20.06.2025
Avfallsløsning som oppfyller forurensningsforskriften, og skreddersydd fiskeriet
Fra Facebook til NRK Troms på 3 timer
04.04.2025
Vindmølle, KI, urørt natur og tropisk fisk får fart på mediebransjen
Vitikka og visjonen om digital robusthet i nord
01.04.2025
Et digitalt sprang kan være på vei helt nord i landet. Vitikka er i samtaler med OpenAI – selskapet bak ChatGPT – o [..]